Nádherné počasí v lednovém Chorvatsku a super fishing

Petrův zdar přátelé, posíláme slibovaný reportík ke včerejšímu dni. Nechci, aby to znělo nějak provokativně vzhledem k minusovým teplotám, které panují v našich končinách, ale včera jsme dokonce několik hodinek v Chorvatsku na moři chytali pouze v tričku. Celý den nám svítilo sluníčko, nefoukal vítr a tak se nám podařilo zdolat zase několik nádherných Amberjacků.

Jó, amberjack, to je správný bomberjack! Souboje s těmito rybami jsou neuvěřitelně napínavé a plné adrenalinu. Jedná se o velmi silné ryby, které vám nedají nic zadarmo. Věděli jsme, že se zde chytají v tento zimní čas, ale netušili jsme, že se nám jich podaří ulovit tolik.

Po těchto torpédach jsme se rozhodli zkusit pochytat nějaké olihně na večeři při západu slunce, což je vůbec ten nejlepší čas na tyto chutné potvůrky. Na dvaceti metrové hloubce spouštíme ke dnu návazec o dvou woblerech s olihňovými háčky a čekáme na záběr. Netrvá to dlouho a ohýbají se nám osmi gramové pruty, na kterých i zmíněná oliheň je silným protivníkem. Za hodinku jich dostáváme zhruba šest na loď a vyrážíme směrem k našemu dočasnému domovu.

Večer konzumujeme ulovené olihně, společně se zdejším domácím vínem a sedíme v mikině na terase. Překvapivě nám není vůbec zima. Takové lednové Chorvatsko jsem si opravdu nepředstavoval. Zatím je to naprostá paráda, od A do Z.

Ať vám to jezdí přátelé, ahoj.